Momenteel werk ik als telefoniste/receptioniste. Leuke baan, leuke collega’s maar…het betreft een tijdelijke job en ik weet dat ik meer kan. Dus ben ik op zoek naar een andere, meer passende, werkomgeving in Nederland maar ook ver daarbuiten! Wil je me helpen?
Hallo… wat fijn dat je in ieder geval de moeite hebt genomen om op een link te klikken en zo op mijn website terecht bent gekomen! Ik hoop dat ik je aandacht nog heel even mag vasthouden om je uit te leggen wat ik met deze site voor ogen heb!
Ik ben een spontane, energieke en levenslustige vrouw en altijd in voor nieuwe ervaringen, omgevingen en mensen. Ik heb een groot gedeelte van mijn leven als zelfstandig ondernemer gewerkt maar wil nu graag weer terug naar de reguliere arbeidsmarkt. Waarom? Omdat ik de laatste jaren mijn bedrijf alleen heb geleid en heb ervaren dat ik meer op mijn plaats ben in teamverband.
Natuurlijk kan ik alleen blijven werken maar na 2 keer bewezen te hebben dat ik zelfstandig een bedrijf kan opzetten, van concept tot realisatie, lijkt het me leuker en vooral zinvoller om mijn ervaringen de komende 15 jaar te gebruiken in jouw bedrijf.
Ik ben een gepassioneerde ‘workaholic’ en leef mijn leven volgens het motto ‘Een dag niet geleerd, is een dag niet geleefd’. Zo heb ik mijzelf in 2 jaar tijd getraind naar het lopen van een marathon en volg ik de ene cursus of training na de andere. Wat ik zou willen dat je onthoudt is dat dit ‘werkpaardje’ nog lang niet is uitgerangeerd, heel veel kan en…misschien het allerbelangrijkste…enorm gemotiveerd is.
Wat ik wil
Ik wil een fijne baan of partnership waarin ik kan inspireren en geïnspireerd kan worden. Ik hou van dingen structureren en uitzoeken, ik vind creatief (online) zijn fijn en ben gefascineerd door Social Media. Ik ga graag met mensen om en kan goed luisteren naar wat een ander nodig heeft en dat vertalen naar een product of service. Ik ga voor hard werken en van dat wat we samen aanpakken een succes maken.
Wat ik kan bieden
Ik wil me voor 100% inzetten en mijn energie en kennis gebruiken om jou te helpen datgene te bereiken wat je voor ogen hebt. Dat kan als Personal Assistent, als administrateur, als Social Media expert of als ‘manusje-van-alles’… het is maar net wat jij nodig hebt. “Nee, dat kan ik niet.” bestaat niet in mijn vocabulaire en ik denk niet in problemen maar alleen in oplossingen. Zo leef ik…en zo werk ik.
Wat ik kan
Als eigen ondernemer ben je nooit uitgeleerd. Ik begon met de boekhouding, leerde websites bouwen en beheer nu nog steeds voor verschillende bevriende ondernemers (en mijzelf) Social Media accounts. Ik kan goed met mensen omgaan en ben precies met cijfers en letters. Ik ben een generalist met voorkeur voor werkzaamheden die ik online kan uitvoeren. Ik kan een beetje van heel veel 🙂 en wat ik niet kan wil ik leren.
En wat kan ik niet
Stilzitten…is een van de dingen die ik echt niet kan en waar ik moeite mee heb is een 9 tot 5 mentaliteit. Ik werk graag en ik werk tot het af is. Of dat betekent dat ik tot 12 uur ’s nachts bezig ben of doorwerk in het weekend…I do whatever it takes!
Bel of e-mail me!
Je kunt dan gelijk al je vragen kwijt en direct contact geeft je meer inzicht in mij dan 20 websites!
HELP….WHERE IS THE ABOUT PAGE??
Mijn naam is Jacqueline ter Haar en ik zoek een mooie, nieuwe uitdaging. Na bijna 30 jaar zelfstandig ondernemer te zijn geweest wil ik nu graag bij jou werken en mijn creativiteit, doortastendheid en analytisch vermogen gebruiken om jouw bedrijf nog succesvoller te maken.
Ik ben als zelfstandig ondernemer begonnen omdat ik zo werken en een gezin goed kon combineren, maar mijn kinderen zijn het huis uit en dat wil ik nu ook – overdag 🙂 . Ik zoek een omgeving waarin ik kan inspireren en geïnspireerd word, waarin ik kan floreren door de ander te laten slagen, waarin het samen creëren en het samen een nog leuker en beter leven maken centraal staat.
Het zou ook kunnen dat je iets ziet in een fusie tussen Expat Support en jouw eigen bedrijf. Ook daar sta ik voor open en ik kan je vast toezeggen dat ik onder andere mijn ervaring en uitgebreide netwerk zal meebrengen in onze gezamenlijke onderneming.
Vaardigheden:
Online: Microsoft Office; Website bouwen en onderhouden, HTML, Enquêtes
Social Media Beheer
Administratief: boekhouding, project management, time management
Creatief: copywriting, redigeren, vertalen, fotobewerking
Download hier mijn volledige CV.
Werkervaring:
Daarnaast deed ik alle online marketing and sales activiteiten, schreef artikelen en een boek over het leven van expats in Nederland. Ik organiseerde bijeenkomsten en was aan het plannen en managen… en oh ja… ik deed ook de administratie en boekhouding zelf. Hoe, waarin en waarmee ik dat deed wordt duidelijk als je de vaardigheden tab bekijkt.
Maar, zoals bij veel kleine ondernemers, werd de enorme verscheidenheid aan werkzaamheden en het niet kunnen vinden van partners, die in deze business verder wilden, mij teveel. Daarnaast werd mijn vader ziek en besloot ik dichter bij hem in de buurt te gaan wonen en mijn bedrijf in Amsterdam op te heffen.
Ik maak, bouw en onderhoud de websites van mijzelf en van diverse andere, bevriende relaties en klanten. Om een idee te krijgen van de mogelijkheden… deze website waarop ik mijn werkwensen kenbaar maak heeft me alles bij elkaar minder dan een werkweek aan tijd gekost…en dat is dan inclusief de teksten die ik ook zelf heb geschreven.
Ik nam personeel aan, was de office manager, deed de administratie en boekhouding en fungeerde als projectmanager. In 2011 heb ik mijn aandeel in het bedrijf overgedaan en ben Expat Support in Amsterdam begonnen. Writewell is nog steeds een florerend bedrijf en werkt met bedrijven die in sommige gevallen al 20 jaar klant zijn.
Cursussen & Trainingen:
2013-2014:
- Masterclass Blogging
- Masterclass Networking
- Masterclass Communication
- Masterclass Joint Ventures
- Masterclass Partnerships
- Masterclass Remarkable product
- Masterclass Strategy
- Masterclass Social Media
- Masterclass Video Marketing
- Seminar Crowdfunding Secrets
- Seminar MBA in 2 Days – Brian Tracey
- Seminar Write Your Book
- Seminar Master Presenter
- Seminar Passive Business Income
2001:
- Beeldschermvormgeving
- tekstschijven voor Internet
- HTML – publiceren op internet
- Adobe Photoshop
- Macromedia Flash
- Interactie met Javascript
- XML – publiceren op internet
- Webediting met Macromedia Dreamweaver
- Introductie Internet en database
- Cursus Dreamweaver UltraDev voor E-commerce
- Macromedia flash Actionscript
- Introductie MS Access
- ASP, Internet & database koppelingen
1998-2002:
- Effectief Leiding Geven
- Coachen & Leidinggeven aan vrijwilligers
1989-1991:
- EHBO
- CPR
- Rampenbestrijding
1988:
- Praktijkdiploma Boekhouden
Opleiding:
1993-1994: Vertaalster ned-eng / eng-ned
1985-1988: Rechten (niet afgestudeerd)
1983-1985: VWO
1973-1978: HAVO
Download hier mijn volledige CV.
Pro’s |
Con’s |
Vloeiende beheersing (in woord en geschrift) van het Engels | Beperkte beheersing Duits, Deens, Spaans en Frans |
Analytisch vermogen | Weinig geduld met luie mensen |
Communicatieve vaardigheden | Of met mensen die geen eigen verantwoordelijkheid nemen |
Intelligentie | Perfectionistisch |
Organisatietalent | Geen 9-tot-5 mentaliteit |
Positieve instelling | |
Probleemoplossend denken | |
Geen 9-tot-5 mentaliteit |
Download hier mijn volledige CV.
Wat ik verder nog doe:
VRIJWILLIGERSWERK
Ik geloof in een samenleving die we met elkaar, voor elkaar maken. Daar hoort, in mijn visie, ook een stukje vrijwilligerswerk bij. En vrijwilligerswerk doe je ‘gratis’…maar dat betekent niet dat je er geen plezier aan kunt beleven of er iets van kunt leren. Al mijn vrijwilligersbanen hebben me iets geleerd en ik ben dankbaar dat ik mijn steentje heb mogen bijdragen.
2014-heden: Bestuurslid Social Media voor de Oud Leerlingen Organisatie van Het Amsterdams Lyceum
2012-heden: On- en offline aanwezigheid en per email beantwoorden van vragen (in het Engels) vanuit de Expat community (onbetaald, als vrijwilliger)
2006-2009: Activiteiten organiseren voor Crossroads Church
2006-2009: Opzetten goede doelen stichting
1998-2006: Website commissie en beheer, regiocoördinator, coachen van vrijwilligers en supportgroepen, lotgenotencontact, redactielid verenigingsblad Vereniging van Ouders van Couveusekinderen (VOC)
1989-1992: Vrijwilliger bij het Rode Kruis bij evenementen en festijnen
1988-1992: Bestuurslid Peetersschool
1985-1987: Mede oprichten van een ongesubsidieerd kinderdagverblijf, lid van de Raad van Bestuur
HOBBIES
Naast mijn werk en vrijwilligerswerk ben ik ook een gepassioneerd hardloper. Ik loop zo’n 3 a 4 keer per week en in april 2015 heb ik de marathon van Rotterdam gelopen in 4.43. Ik probeer een inspiratie te zijn voor andere 50+-ers en ben daarom in mijn vrije tijd ook bezig met het bouwen van een online community!
Naast sport en gezond leven ben ik ook dol op reizen (ik probeer elk jaar een land te bezoeken waar ik nog nooit eerder ben geweest. In 2015 was dat Riga, in 2016 Marrakech en 2017 maakte ik een rondreis door Vietnam. En wie weet waar 2018 mij gaat brengen!) en studeren (voor mijn plezier doe ik momenteel cursussen als coach en als voedingsdeskundige). Verder natuurlijk niets dan goeds over mijn gezin en kinderen en natuurlijk mijn hond 🙂 .
Dit is wat anderen van mijn online CV vinden
HIER WOON IK
Hier woon ik
HIER KUN JE ME BEREIKEN
EN DIT ZIJN MIJN CONTACTGEGEVENS
Jacqueline ter Haar
Nieuwlandseweg 4
1215 AZ Hilversum
+31 (0)6 55 71 87 83
jacqueline@terhaar.co.nl